Αλλαγές & Επιστροφές
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ KAI ΑΛΛΑΓΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Ο πελάτης διατηρεί το δικαίωμα να επιστρέψει ολόκληρη την παραγγελία ή μέρος αυτής εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής. Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει δεκτή η επιστροφή είναι το προϊόν και η συσκευασία που το συνοδεύει να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς να έχει γίνει η παραμικρή χρήση αυτού και να συνοδεύεται με το παραστατικό αγοράς ή αντίγραφό του. Σε κάθε άλλη περίπτωση η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα να μην εγκρίνει το δικαίωμα αλλαγής ή επιστροφής του προϊόντος.
Σε περίπτωση αλλαγής, ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των προιόντων καθώς και τη νέα αποστολή.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία αλλαγής προϊόντος, ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα εξυπηρέτησης με e-mail στο [email protected] αναγράφοντας τον αριθμό παραγγελίας ή τηλεφωνικά στο 2610224699 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10 π.μ. – 2 μ.μ. ) εντός της άνω προθεσμίας και να μας ενημερώσει για το νέο προϊόν που επιθυμεί. Εάν το νέο προϊόν έχει χαμηλότερη τιμή από το επιστρεφόμενο προϊόν , θα του αποστέλλεται πιστωτικό υπόλοιπο ή δωροεπιταγή η διαφορά της αξίας, ενώ εάν η τιμή είναι υψηλότερη, η πληρωμή της προκύπτουσας διαφοράς θα επιβαρύνει τη νέα αποστολή.
Σημαντικές πληροφορίες για την αλλαγή/επιστροφή των προιόντων :
• Τα προιόντα πρέπει να μην είναι φορεμένα ή/και φθαρμένα, σε άριστη κατάσταση όπως ακριβώς απεστάλησαν
• Σε περίπτωση επιστροφής παπουτσιών, το γνήσιο κουτί του σχεδιαστή θα πρέπει να συνοδεύει τα παπούτσια και όχι κάποιο άλλο. Tο κουτί δεν αποτελεί την συσκευασία αποστολής των παπουτσιών. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να κολληθούν ετικέτες ή ταινίες συσκευασίας πάνω του.
• Για τις αλλαγές ισχύει η εκάστοτε τρέχουσα τιμή του προϊόντος ή τα χρήματα που έχετε πληρώσει στο κατάστημά μας.
• Εάν έχετε αγοράσει ένα προιόν που ανήκει στην κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΑ, για να το αλλάξετε θα πρέπει να επιλέξετε και πάλι προιόν από την κατηγορία ΠΡΟΣΦΟΡΑ.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Κάθε παραγγελία που αποστέλλεται από το https://themark.gr/ ελέγχεται εξονυχιστικά, ωστόσο πάντα υπάρχει η πιθανότητα ανθρώπινου λάθους. Στην περίπτωση κατά την οποία ο λόγος της επιστροφής των προϊόντων αφορά σε λάθος της εταιρείας ή σε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, το κόστος επιστροφής του προϊόντος το επιβαρύνεται η ίδια, υπό την προϋπόθεση ότι η επιστροφή θα γίνει με την εταιρεία ταχυμεταφορών που θα σας υποδείξει. Ελαττωματικά χαρακτηρίζονται τα προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά κατά την παραλαβή τους ή όσα έχουν αποδεδειγμένο και εμφανή κατασκευαστικό λάθος. Τα προϊόντα που παρουσιάζουν ζημιά λόγω χρήσης και φθοράς μετά από ένα διάστημα από την αγορά τους, δεν θεωρούνται ελαττωματικά και η εταιρεία δεν υποχρεούται σε καμία περίπτωση αντικατάστασης αυτών.
Όλα τα προϊόντα που φέρουν εμφανές κατασκευαστικό ελάττωμα θα αντικαθίστανται με το ίδιο προϊόν εφόσον υπάρχει διαθέσιμο, διαφορετικά μπορεί να επιλέξει οτιδήποτε άλλο είδος επιθυμεί ο πελάτης. Ωστόσο, η εταιρεία διατηρεί το δικαίωμα, σε περίπτωση αμφιλεγόμενων παραπόνων, να επιστρέψει τα προϊόντα στον κατασκευαστή για έλεγχο, ώστε να διευκρινιστεί αν το παράπονο είναι πραγματικό. Ο χρήστης θα ενημερώνεται για την εξέλιξη του παραπόνου του.
Στην επιστροφή και στην νέα αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων, ο πελάτης δεν επιβαρύνεται με κανένα κόστος αποστολής. Εάν προκύπτει διαφορά στην τιμή του νέου είδους, την επιβαρύνεται ο πελάτης.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επισκεφτείτε το κατάστημά μας με το προϊόν προς αλλαγή/επιστροφή και την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς, εντός των ωρών αλλαγών που ισχύουν στο κατάστημα.
Η διεύθυνση αποστολής των επιστρεφόμενων προϊόντων είναι η ακόλουθη:
ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ THE MARK KONSTANTINIDIS
Αγίου Νικολάου 29,26221,ΠΑΤΡΑ
Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία ή διευκρίνιση, ο πελάτης μπορεί να επικοινωνήσει με το ηλεκτρονικό κατάστημα https://themark.gr/ στην ηλεκτρονική διεύθυνση [email protected] ή με τον τηλεφωνικό αριθμό 2610224699 (Δευτέρα έως Παρασκευή 10 π.μ. – 2 μ.μ.).
Καθυστέρηση παραλαβής
Αν για λόγους ανωτέρας βίας (π.χ. κακές καιρικές συνθήκες, απεργίες κλπ) δεν είναι δυνατό να παραδοθούν τα προϊόντα εντός του προκαθορισμένου χρόνου, ο πελάτης θα ενημερωθεί μέσω e-mail, προκειμένου να δηλώσει εάν επιθυμεί, υπό αυτές τις συνθήκες, την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Το ηλεκτρονικό κατάστημα https://themark.gr/ δε φέρει καμία ευθύνη για όποια κατάσταση είναι εκτός δικής της υπαιτιότητας και θα κάνει ότι είναι ανθρωπίνoς δυνατό για την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη.
Παράλειψη προϊόντος
Στην περίπτωση κατά την οποία ο πελάτης παραλάβει την παραγγελία του και διαπιστώσει ότι λείπει κάποιο (ή κάποια) προϊόν από τη συνολική παραγγελία, παρακαλείτε να επικοινωνήσει μαζί μας, ώστε να διευθετηθούν όλες οι λεπτομέρειες, που απαιτούνται και να αποσταλούν τα παραλειπόμενα προϊόντα, χωρίς καμία επιπλέον επιβάρυνση.
Ελαττωματικό προϊόν
Τροποποίηση των όρων του παρόντος
Το ηλεκτρονικό κατάστημα https://themark.gr/ διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί ή να ανανεώνει τους όρους και τις προϋποθέσεις συναλλαγών. H εταιρία αναλαμβάνει δε την υποχρέωση να ενημερώνει το παρόν κείμενο για οποιαδήποτε αλλαγή ή προσθήκη στους όρους. Η χρήση του παρόντος δικτυακού χώρου και των παρεχομένων σε αυτόν υπηρεσιών προϋποθέτει, αλλά και επιβεβαιώνει την αποδοχή από τον χρήστη των προϋπαρχόντων όρων, όπως αυτοί ισχύουν, με τις ανωτέρω ενδεικτικά περιγραφόμενες τροποποιήσεις, παρεμβάσεις και καταργήσεις από την Εταιρεία.